nuffnang

Tuesday, July 31, 2012

The Best Intern 





Rasa macam dah lama blog ni berkubu tanpa penulisan dari air tangan 'gue'..Speaking Indon sikit, ni masa awal2x jd intern kat stesen tet...kena rahsia sikit, bahaya kalo x private..Skg ni, da hampir sebulan gue n member2x 'berintern' kat stesen ni..x lama kitorang praktikal kat sini, 4 bulan je..tup tup, skg da nk dekat sebulan..

Kat sini gue' dpt ramai member2x baru..diorang semua dari macam2x jenis Univ utara hinggalah selatan...Tapi, jangan risau..dialek Kelantan masih lagi kekal kat lidah Cik Ecah nie..Kata orang "Takkan Kelantan Hilang di Dunia"..

Bahasa 'kelate' nie dah sebati dengan gue'..x dapat dipisahkan lagi..bagai irama dan lagu,
Sebenarnye byk lg benda nk citer..tp, entah la knp, rasa mcm x de mood yg betul2x 'HAPPY' nak story..

Len kali plak saya teruskan catatan nie yer, daaa'..
Assalamualaikum,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...