nuffnang

Saturday, January 14, 2012

Saya Tidak Mahu Memilih




Inilah yang saya rasakan ketika ini. Jika diberi cinta dan sahabat, saya tidak mahu memilih antara keduanya. Memilih antara mereka bukanlah penyelesaian yang terbaik. Saya sayangkan semua sahabat saya. Jangan bertanya kenapa saya tidak memilih antara mereka. Jika saya memilih pasti ada yang kecewa. Fikiran saya menjadi semakin keliru memikirkan semua ini. Tapi jika saya terpaksa memilih, saya terpaksa menolak cinta. Bagi saya cinta hanya hadir ketika suka, tetapi sahabat sentiasa ada bersama ketika suka dan duka. Saya dibelenggu dengan rasa bersalah yang teramat kepada sahabat saya. Saya tidak mahu kehilangan persahabatan yang kami bina selama 6 tahun. Semoga ada jalan penyelesaian kepada semua ini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...