nuffnang

Saturday, January 21, 2012

Pemergian Sahabat Khairi Anas

Semalam, my whole family buat tahlil to my late brother. Ayah yang mengetuai setiap bacaan ayat-ayat suci al-quran dan surah Yaa'sin. Lepas tahlil tu selesai, I took a book and sit on sofa. Beberapa minit kemudian, saya menerima satu mesej daripada kawan baik saya. I'm so shocked bila dapat mesej tu. Saya ingat kawan saya nak main-mainkan saya. So, I asked my others friends diorang ada dapat apa-apa mesej tak daripada member2x kampus. Sangkaan saya meleset sebab mesej tu betul. Saya rasa sangat sebak dan terkedu dengan pemergian arwah. Walaupun saya tak rapat dengannya, my ex-roomate selalu jugak cerita tentang arwah. I told to my parents about the news that I just got. My father and mother asked me about that dan mengajak kami untuk sama-sama untuk sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. Tak sangka arwah pergi menghadap ILLAHI pada usia yang masih muda. Mungkin ALLAH s.wt lebih menyayanginya.

p/s : Let us sama-sama sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Khairi Anas,
Mahasiswa Program Sarjana Muda Kaunseling
Batch ke 5, 2011-2012

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...